Wednesday, May 11, 2011

SAHABATKU



kehadiranmu dulu,
tak berarti untukku,
namun,
kini aku sedari,
kamu telah hiLang dari kehidupan aku,
hilang dari bayang – bayang,
yanq dulu dapat membuatku tersenyum,
mengubah dunia,
yang sering ku isi dengan tangisan,
tapi,
apa lah daya ini,
kamu sudah melupakan aku,
lupa tentang persahabatan kita,
sahabat,
aku mohon padamu,
jangan pernah pergi lagi dari ku,
kerana ku ingin selalu bersamamu…

10 comments:

cik riffa :) said...

sweet :D

Eyda Syahida said...

faris, sape yg lari dr ko? meh ak cepuk dye.. hahah

btw, aku sayang2 sahabat2 blogger aku...n ak arap prshbtn tu kekal.

ko, aku, izwan, taufiq, aina, maira, cik tyee, fiera, fariera.

syg koranglaaa..!!! *aku sebak*

Afsar said...

#cik riffa: i miss you...biler nak add FB??

#eyda: doakan yang terbaik untuk semua...

SyedGraphiX said...

tak takk.. takkan pergi darimu :P

Farierahasanz said...

uiks.!!!

sape plak yg wat ko camnie.???

mr. ensem new yok , chill yaww.???

huhuu . . aku pun syg korg2 jugek . . =)

waN Mohd Salim said...

hahahhaa

KyêrulL said...

huhuhu terbaik :D

Azmie said...

=)

Nurarnida Sabrina said...

wah.berpuitis nampak. HAHA

Liyana said...

manusia datang dan pergi dalam hidup kita kan.

tapi macam dah jadi lumrah.

apa yang penting, kita belajar dari setiap yang hadir dalam hidup kita.

biar pun pahit tika kita sedar hakikatnya tak semestinya kita yang dulu dan sekarang akan kekal sama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...