Thursday, June 16, 2011

Segmen : Aku Seorang Blogger...

 

Macam biasa, Salam. Tergerak hati untuk join segmen harini. Before this dah masuk segmen Abang Ben dan terserai di #163 tak silapla. Kalau korang tak percaya, biasala ada suara-suara sumbang suka kata I penipu, bolehla Klik Sini.

Tanpa berlengah jum kiter semak syarat-syarat segmen ini :
1.  List pada entri korang 5 SEBAB kenapa aku jadi blogger..
  • Untuk Buat Duit ( Excited bila tahu pasal Nuffnang. Tapi itu dulu. Sekarang tunggu dan lihat )
  • Untuk Jadi #Femes ( Perjalanan jauh lagi. So stop dreaming, hehe )
  • Nak cari kenalan yang berkongsi minat yang sama. ( Now semakin hari semakin bertambah )
  • Minat yang terlalu mendalam dalam bidang penulisan. ( Cita-cita nak jadi wartawan :P )
  • Tak pernah decide pun nak jadi blogger setegar ini. ( Agaknya seru dah sampai~ )
2.  Letak banner kt atas tu pada entri korang dan jangan lupa link ke blog ni sekali..
  • DONE
3.  Aku tak kisah kalau korang nak jadi follower aku ke tak.. takde paksaan..
  • DONE
4.  TAG 3 orang kawan join sekali segmen ni..
5.  Tinggalkan URL/LINK yang telah korang buat tu kt bahagian comment bawah ni..
  • DONE

*Tarikh tutup penyertaan adalah sebelum 30 JUN 2011.. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------
P/s: Ringan-ringankanlah tulang join segmen ni. Kita support each other~

8 comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said...

untok jadi femes ,. adesss ,. macam xdew sebab laen erk ,. huuu~ betol ka cecite nak jadi wartawan ? kehkeh ,.

you-know-who said...

Hey , jemput join contest . Hadiah wang tunai :)

http://thisnotyours.blogspot.com/2011/06/wohoo-jom-join-contest.html :)

Aku DaN SeSuAtU said...

jejalan sini..DR SEGMEN AKU SEORANG BLOGGER

Amir Aidid said...

hey there . ;)

ame singgah dari Blog Muhamad Syafiq . good luck ya and happy blogging . jemput singgah blog ame ya .

ohh , have a nice day ahead ya ! :D

aneff.marhfiz said...

tahniah sbb tersenarai dalam top 20 Segmen Aku Seorang Blogger ^^,

AM singgah dari blog Muhammad Syafiq :)
keep on blogging !

Amir Aidid said...

hello !

ame singgah dari blog Muhammad Syafiq . tahniah ya kamu tersenarai juga dalam top 20 Segmen Aku Seorang Blogger . good luck ya !

have a great day ahead . :D

Aku DaN SeSuAtU said...

tahniah..kita sama2 tersenarai top 20

Anonymous said...

tahniah :)

sama2 kita jadi top 20 .. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...