Tuesday, March 8, 2011

Sepagi Bersama Dekan

Tanggal 4/3/2011, telah berlangsungnya Majlis Anugerah Dekan bagi Faculty of Office Management an Technology. Penerimanya adalah seramai hampir 380 orang dari 4 kursus. OM221(Office System), OM222(Customer Service), OM223(Health Admin), OM224(Event Management) adalah 4 kos terbabit.

Mukadimah sangat entry ni. Bangun pagi around pukul 8 pagi dah register. Mula-mula dulu ingat buat dekat hotel, sebab fakulti lain dapat buat dekat hotel, tapi entahla dimana silapnya, setakat aras 8 bilik AV. Banyak yang terkurang, dan boleh diperbaiki. Bukanla nak mengkondem, tapi tidak semua aturcaranya berjalan lancar. Sebagai penerima anugerah, chewahhh~, terpalit jugak rasa kecewa.

Bukan aku jer yang bercakap, penerima lain jugak. Bukan selalu dapat terima, mungkin jugak ini kali terakhir,(mintak jauhla, doakan saya dan rakan-rakan cemerlang setiap semester), tapi majlis nyer setakat biasa-biasa, rasa macam tak patutla. Sebab,pada pandangan budak baru belajar,hehe, kalau kita lebih menghargai pelajar-pelajar, mesti semangat nak dapat dekan tiap-tiap semester pun tinggi.

Tapi, macam mana pun setinggi-tinggi terima kasih buat semua yang menjayakan Majlis Anugerah Dekan. Janji ada, cuma next time buat lebih baik lagi okay!!!
To mama, ayah, adik-adik, don't worry. I'll do my best, the greatest i can for all of us. I live for you, and all for you guys. Macam tu jugak kawan-kawan saya. Saya sayang anda semua, marilah kita sama-sama berdoa agar next time, satu kelas, satu rumah semua dapat terima anugerah ini~



 Okay-okay,saya tahu gambar ni macam over sikit!!

Lecturer saya. Tapi saya tak dapat A subjeknya, hehe~

Dekan fakulti saya. Tapi tak sempat amik gambar waktu tengah pakai jubah, beratur!!

 Rakan-rakan saya(penerima anugerah juga), sayang korang...

Khas untuk 2 orang rakan saya, saja bagi dorang enterframe!!!..hehe

P/s: Jumpa Semester depan lagi,hehe..Insyaallah~

2 comments:

Unknown said...

tahniah bro.. keep it up!!

Afsar said...

#nomborlapan: thanks,awak pun boleh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...