Saturday, March 19, 2011

Awana Citra Event

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah S.W.T., dengan limpah kurnia-Nya sebuah group event mampu dilahirkan. Untuk pengetahuan, menjadi student event di Uitm perlu mempunyai kumpulan masing-masing, dan kumpulan ini dibentuk bertujuan untuk melaksanakan final project ketika di semester 5 nanti.

Awana Citra lahir dalam bulan Januari, tapi almaklumlah, kelengkapan tak berapa nak cukup, lagi-lagi corporate shirt, t-shirt dan yang seiring dengannya. Yang ada, cuma nama dan blog, (funds pun baru start collect sikit-sikit). Jadi post hari ni, nak uar-uarkanlah kewujudan Awana Citra.

Harapannya, semoga wujudlah sebuah company di atas nama ini, macam group-group part 5 yang dah mendaftarkan kumpulan mereka sebagai sebuah syarikat. Semoga Awana Citra Crew terus utuh menjadi 1, bukan 2 dan bukan jugak 3. Nanti, bila dah approve proposal semester ini, saya akan uar-uarkan projek semester 5 kami, ok.

Dengan bangganya, saya persembahkan, barisan AWANA CITRA EVENT :

Hari gambar ini diambil, baju corporate baru dapat malamnya, credit to Naim & Teha.

Thanks to Prof yang sanggup pakai pink jugak~

Dari kiri : Project Manager, Marketing Manager, Chairperson, Multimedia Manager, Human Resource Manager, Security & Safety Manager.

Bersama sebuah lagi group event, Aurora. Paling kiri : Logistic Manager.

Awana Citra Event : Creating Bright Minds

2 comments:

Unknown said...

apesal pink bro huhu

Afsar said...

#lapan: klas ramai pompuan,majoriti plak, so takleh kata aperla..follow jer~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...