Sunday, November 21, 2010

18SX

Benarlah Kata orang-orang tua..Apa yang benar?? Bila sesuatu perkara tu berlaku depan mata, boleh meruntun jiwa dan kalbu..haha..Semalam pergi majlis korban, alhamdulillah ada rezeki, korban kan seekor lembu. Tapi lembu tu kena sembelih depan mata, tiba-tiba rasa loya. Petang tu guess what?? Saya secara officialnya tidak makan lembu lagi.

Jadi vegetarian untuk seminggu.Naik bulu roma tengok tangan pakcik tu

Ini baru tengok lembu, agaknya kalau jumpa bayi tengah jalan terus taknak beranak kut..hihihihi

5 comments:

Onelove...Jambu merah warna said...

hahaha.... mcm ko yg kena branak kan...rugi weh x mkn, sup tulang, sup ekor, sate dgg... yummy...! haha...

WZulhilmi said...

Sbb tu lah aku x g tgk org sembelih sbb aku kesian tgk lembu2 tu.. klu kesian kita x boleh mkn daging lembu tu.. MANA BOLEH MACAM TU!! LOL!

Afsar said...

#onelove: aku mmg dah takder hatila..
#wzulhilmi: aku tak penah tgk sembelihan..ni first time..naik loya tekak aku.

Azri said...

ko da jd cm adek bonsu ak..pas tgk org sembelih lembu trus x mkn daging g da..tp beger Mc'D die mkn lak..agagaga~~

Afsar said...

#azri : tekak ni tak masuk la daging skang..tak taula tahan sampai biler??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...